Friday 3 February 2012

Jadi "cool" | versi aku

Salam semua,

           Jadi cool baru best kan? so entri ni ditujukan khas kepada kaum adam yang sememangnya terkenal dengan sifat cool (cool abes der.hehe). sejak dari azali lelaki ni cool, tapi tak semua lelaki itu cool, sesetengah garang mengalahkan perempuan. Apapun terserah kepada empunya badan, you want it, you get it (proverb yang tak dak dalam kamus)kehkehkeh

Dunia Tak Berhenti Walaupun Korang tak Sibuk

         Brother, come to my world (watpe aku masuk world hang)haha. sebenarnya macam ni, samaada korang sibuk atau tak, dunia masih berputar mengikut hukum alam. So, dalam membusykan diri dalam menyiapkan kerja, jangan lupa, kerja tidak akan habis, korang akan terus buat dan buat. seeloknya, curi sedikit masa, dan buat aktiviti yang korang suka.

Jangan Korban Apa yang Kamu Suka

          Yang ni bukan berkenaan dengan makwe atau pakwe ok.hehe. Tapi berkenaan dengan hobi atau aktiviti yang korang suka buat, contohnya macam korang minat photography, tapi oleh kerana tak dak masa, korang biarkan kamera yang mahal-mahal berhabuk, rugi kan macam tu? di sinilah gunanya penggunaan minda yang bijak, orang bijak mudah untuk menentukan apa yang terbaik untuk diri mereka.

Buat Tugas Sendiri Dulu
         
        Jaga kepentingan diri kita dulu, buat keja kita dulu. bagus kalau korang dapat bantu rakan-rakan, tapi kalau sampai keja sendri pun tak siap, xdak gunanya jugak.


P/S : Jom jadi cool



1 comment:

  1. Ini pendapat aku mengenai AJL26.
    jemputlah tengok
    http://awieomar.blogspot.com/2012/02/anugerah-juara-lagu-26.html
    kalau ringan jari... komen la ye hehe

    ReplyDelete