Wednesday 3 August 2011

Perempuan dan Hati

Salam semua,


sejuknya mandi air terjun,oppss, bukan dalam puasa ok, gambar nie diambil semasa perkelahan di sungai Kanching area selayang dengan senior-senior. kenapa la fendi cerita pasal air terjun plak ni, entri perempuan dan hati.haisshhh.bak kata pepatah, sambil menyelam minum air.keh3

Ada apa dengan perempuan, ada apa pula dengan hati?kenapa hati sering dikaitkan dengan perempuan? fendi terasa ada perkaitan antara keduanya. nak tanya kepada blogger perempuan, kenapa perempuan asyik menangis?

Hati dan permpuan dapat diibaratkan seperti biskut dan air milo.hehe. cuba korang masukkan biskut kedalam air, mesti jadi lembik kan? fendi nak gambarkan di sini, hati perempuan sangatlah lembut, senang terguris dan rasa sakit yang amat sangat apabila disakiti.

Bagi yang berpasangan, cubalah dengan sebaik mungkin, janganlah curang, cuba belajar pada yang satu, pernah fendi baca satu kata-kata, perempuan seperti ikan, jika lelaki dapat mengailnya, jangan la dilepaskan kembali kerana ikan tersebut akan sakit apabila dilepaskan.

P/S : Entri melalut dari fendi

6 comments:

  1. chewah! kemain lagi dia hurai pasal hati dan perempuan =D


    salam ramadhan ye

    ReplyDelete
  2. we have many sort of feelings than men i guess :)

    ReplyDelete
  3. kaum Hawa ni memang dilahirkan dengan hati yang lembut . sebab tu lah perempuan yang jadi ibu dan bukan nya lelaki . heee :)

    ReplyDelete
  4. wah leh jadik counselor cinta lak pas neh...hhehehh...

    ReplyDelete
  5. awak...klu hati saya lembut,awk mmpu jaga x? :)

    ReplyDelete
  6. dilla: lebih dari mampu.bcoz i,m loyal to the only one

    ReplyDelete