Friday, 15 July 2011

Rezeki kita

Salam semua,


semalam fendi x buat apa-apa entri pun, so hari ini nak tulis sedikit bersemperna keluarnya result upu pada pukul 12 tadi. rezeki oh rezeki, buat adik-adik sekalian, jangan pikir lagi tentang peluang pekerjaan, apa yang korang dapat, itulah rezeki korang, jangan bersedih sekirannya tak dapat kos yang korang inginkan.

cuba korang renungkan bagaimana perasaan orang yang x dapat apa-apa tawaran pun, mesti sedih kan? bila dah korang dapat tawaran dalam apa jua bidang, maknanya, Allah masih sayangkan korang kerana Dia memilih korang untuk mendalami ilmu yang Dia turunkan kepada manusia, mulai saat ini, cuba ubah pemikiran dan lakukan yang terbaik untuk diri korang.

P/S : teruskan kehidupan anda, jangan berhenti di sini.

7 comments:

  1. a'ah tu la.
    tadi mula2 sedih gak sbb x dpt kos yg ca'ah nk
    tp bila pkir balik
    ada kwn yg xdpt,lagi kesian
    so,bersyukurlah :)

    ReplyDelete
  2. yup..bersyukur ape yg diberi..
    alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. Dilla: tahniah awk dapat medik indonesia, tahniah!!

    ReplyDelete
  4. betul tu. rezeki masing2. tahniah! :)

    ReplyDelete
  5. yes, that's right! and how's ur result? praying all the best for u!

    ReplyDelete
  6. betol2, jgn pikir course tu marketable or tak..layan je, setiap org ade rezeki msg2 kan?

    ReplyDelete