Monday 20 June 2011

Tali leher buat lelaki bertambah macho

Salam semua,


woowww, machonya mamat tu, lawa la tie dia.hehe. Kata-kata itu selalu kita dengar bila kita jumpa mamat-mamat yang berkarisma, berpelajaran. Bila berjalan di sebelah kita, wangian semerbak harum, dengan hugo bossnya, dunhill, calvin klein, gergio armani dan macam-macam lagi wangian. Seperti orang busuk, kalau selalu dengan penjual minyak wangi, akan terasa wanginya.hehe 

Sekarang, cuba you all tengok cara permakaian bagi jejaka-jenaka ini, selekeh ke?mesti la tidak kan, dari atas sampai bawah, everything perfect. dengan gaya tie yang sangat sepadan, so is it tie play an important roles for man to reveal their character?i guess all of you will say "Yes"

Sebenarnya tie memainkan peranan yang cukup penting dan melambangkan personaliti seseorang. So, macam mana dan sejauh mana personaliti seseorang dinilai dengan pemakaian tie? di sini fendi just wanna to inform since i,ve learned from previous "dinamika class" in matrix.


  • Tie jalur-jalur - seorang yang sangat teguh dan jejaka jenis ini sangat teliti dalam semua perkara.
  • Polka Dot          - Nampak macam jambu kan?keh2. Jejaka ini ceria dan positif dalam pemikiran.
  • Tanpa corak     - Simple dan sentiasa nak maju kehadapan dalam kehidupan.
P/S : pakailah tie yang sepadan dengan anda

5 comments:

  1. pki masa nk interview jer dulu

    ReplyDelete
  2. haha betul2~ tapi Aman pakai mana yg sesuai dengan outfit hari tuh haha.. yg jenis polka dot x pernah ada.. gonna try after this hehehe..

    ReplyDelete
  3. haha...boleh ja polka dot tu, kalau pandai match, meletop jugak.

    ReplyDelete
  4. ADA 2 TIE TU MCM COP TIE UPM JE XD

    ReplyDelete
  5. haha, yang tu untuk mjlis formal.

    ReplyDelete