Thursday 23 June 2011

Lelaki dan bulu hidung,apa tu?

Salam semua,


Alamak, apa kes cerita bulu hidung dan bersangkut dengan jejaka-jejaka kacak lagi bergaya.hehe. Penting ke bulu hidung? bulu hidung buat lelaki macho ke? banyak persoalan yang bermain di dalam entry yang agak santai pada kali ini, kalau semua nak tahu, fendi rimas kalau bulu hidung panjang.keh3

ok, have you all seen people yang banyak bulu hidung? nampak kemas ke serabut? tetapi mungkin juga yang suka menternak bulu hidung bagai menatang minyak yang penuh.keh3. fendi gurau je ok.
fendi ingat lagi masa tingkatan 2, fendi belajar the funtion of hair in nostril, so, apakah peranan bulu hidung kepada kita? sebenarnya bulu hidung berfungsi dengan menghalang habuk-habuk yang  terdapat di udara masuk ke dalam hidung.

tetapi ingat! peranan bulu hidung itu sendiri tidak bermaksud korang tidak perlu merapi, lelaki tampan sekiranya bulu hidung tidak kemas, mesti orang akan berkata belakang nanti. (muka dah macho, tetapi bulu hidung serabai.haha. (serabai= serabut). kadang-kadang, orang pun nampak geli.hehe. So, wahai jejaka kacak, berwaspada dengan masalah yang agak remeh ni, mungkin dengan masalah yang remeh ni membuatkan anda ditinggalkan kekasih.


P/S: terapilah bulu hidung anda, senang je, apa pun boleh.hehe

4 comments:

  1. kadang2 tak perasan bulu hidung terkeluar...haha

    ReplyDelete
  2. bulu idung memng ada fuction dia sndiri kat dlmsistem bdan kita ni..tpi kalu x rajin potong malu ar org tgk..he..he..

    ReplyDelete
  3. blogwalking..jumpa blog nie..

    nice..terus follow..

    ReplyDelete