Tuesday 31 May 2011

Pharmacist : Cerita Bermula

Salam semua rakan-rakan, napa entri guaqbest bermula dengan pharmacist?Mulai saat ini, InsyaAllah guaqbest akan memuatkan kisah hidup aku sebagai pelajar pharmacy universiti Kebangsaan Malaysia, Sometime aku akan selitkan about my personal life, as university student, kita kena pandai membahagikan masa antara belajar dan aktiviti lain, pendekatan di university amatlah berbeza berbanding pengajian di sekolah menengah mahupun matrik, lebih-lebih lagi sekolah rendah. ehhh, apa yang aku melalut ni?hehehe

Back to my story, alhamdulillah, aku diterima masuk ke Universiti Kebangsaan Malaysia untuk melanjutkan pengajian dalam bidang pharmacy, about course ini, sangat-sangat menarik and enjoy. Bidang ini banyak menggunakan kimia, sejak dari sem 1, aku berhadapan dengan subjek kimia iaitu pharmaceutical General Chemistry. aku juga belajar anatomy and phisiology, dan biochemistry.

InsyaAllah, kepada lepasan-lepasan ataupun pelajar-pelajar pharmacy yang lain, aku berbesar hati jika dapat berkongsi pengalaman mahupun ilmu dengan korang semua.

4 comments:

  1. salam perkenalan dari blogger student pharmacy usm... hehehe

    ReplyDelete
  2. great!!boleh jd member la lpas nie..hahhaa

    ReplyDelete
  3. ok. salam perkenalan gk dari x-student pharmacy ukm... :p

    ReplyDelete