Tuesday 22 January 2013

Secret Recipe

Salam semua,

          Alhamdulillah bagi sesiapa yang terjaga untuk sembahyang subuh samaada secara individu ataupun solat berjemaah, moga-moga kita berada dalam golongan yang diredhai Allah. So, dah order roti canai, telur separuh masak dan milo panas? memang terbaik kalau layan pagi-pagi sebab itulah nikmat hidup di Malaysia yang kaya dengan pelbagai makanan dan minuman yang sedap2, Alhamdulillah. Then, apa cerita pagi ni? ada plan untuk ke mana2? hopefully apa yang korang plan pagi ni dipermudahkan Allah and sesiapa yang berkerja tu, niatlah untuk mencari rezeki yang halal untuk isteri dan anak-anak. dia ni nak bagi kuliah subuh ke?haha. xdela, adie just nak bagi sedikit nasihat kepada readers and followers atau sesiapa saja yang membaca blog adie. Maklumla, dalam kita menulis blog, cuba sampaikan cerita yang bermanfaat dan info-info berguna kepada pembaca, so xdela rasa menulis blog ni satu kerugian.

ni bukan satay Haji Samuri ok, gambar atas ni adalah chicken satay secret recipe. how about the taste? not bad tapi still can't beat Haji Samuri satay. texture satay secret recipe agak lembut and mostly dipenuhi dengan isi ayam and buat si diet, jangan bimbang, tiada lebihan lemak pada satay ni.haha. ok, adie nak tunjuk gambar yang lagi meleleh. jom layan..



ok, ni adalah meal yang adie pilih masa pergi SR minggu lepas. Gambar pertama ialah chicken lasagna and gambar kedua ialah Seafood Thai Spagetti. both were quite good but i prefer chicken lasagna if i have chance to visit SR again. 




terliur tak? gambar di bawah ialah vanila milkshake and oreo milkshake. MEMANG TERBAIK! haa, kan dah naik capital letter. serius memang sedap. kalau sesiapa ada kesempatan boleh la try dekat SR. harga segelas vanila milkshake kalau tak silap RM8.90. tak terlalu mahal kalau nak dibandingkan dengan restoran lain. beralih kepada brownie ni atas, ia disaluti dengan choclate cair and memang terliur kalau dihidangkan di depan mata. kalau adie yang tengah type ni pun boleh terliur, kalau readers xtahu la kan?hehe

p/s : i give 4/5 to secret recipe.

4 comments:

  1. meleleh tgk cake coklattu ...

    domain tu rm30 ja setahun..beli kt netkl

    ReplyDelete
  2. wah sedapnya..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete